Veel gestelde vragen
Staat je vraag hier niet tussen?
Neem dan contact met ons op via: order@vandijkgroothandel.nl / +31 38 331 38 69.
-
Algemeen
-
Bij een artikelen staat “Prijs op aanvraag”.
Klik bij het betreffende artikel op de tekst, “Prijs op aanvraag”. Na het versturen van deze aanvraag nemen wij contact met je op.
-
Kan ik zonder account inkopen doen bij Van Dijk Groothandel?
Nee dit kan helaas niet. Je moet een geregistreerde klant zijn bij Van Dijk Groothandel om inkopen te doen. Dit account maak je hier aan.
-
Leveren jullie ook buiten Nederland?
Ja we leveren op dit moment ook in België en Duitsland.
-
Wat voor soort producten verkoopt Van Dijk Groothandel?
Wij verkopen food en non-food producten. Van het koekje bij de koffie tot producten als toiletpapier en zeep vind je in ons assortiment. Benieuwd naar onze producten? Ga direct naar ons bestelportaal.
-
Voor welke branches is Van Dijk Groothandel geschikt?
Wij leveren aan zeer diverse bedrijven. Van MKB-bedrijven, sportkantines en groothandels tot grenswinkels, vending operators, cateringbedrijven en online sport webshops.
-
Kunnen particulieren ook bij Van Dijk Groothandel kopen?
Nee helaas leveren we op dit moment alleen aan de zakelijke markt.
-
Hebben jullie een showroom of fysieke winkel?
We hebben geen fysieke winkel, wel hebben we een professionele showroom voor onze klanten en relaties.
-
Is het mogelijk om een catalogus of prijslijst te ontvangen?
Ja, maar wij werken niet met vaste prijslijsten. Heb je interesse in het worden van klant? Neem dan contact met ons op via het aanvraagformulier.
-
Kunnen jullie helpen met bulkbestellingen of speciale projecten?
Ja wij helpen je graag! Neem contact op via order@vandijkgroothandel.nl of bel +31 38 331 38 69
-
Account
-
Hoe kan ik een account aanmaken bij Van Dijk Groothandel?
-
Hoe kan ik mijn gegevens aanpassen in mijn account?
Onze accountmanagers doen dit graag voor je. Neem contact op met order@vandijkgroothandel.nl
-
Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Vul op deze pagina jouw e-mailadres om een nieuwe activatielink te ontvangen.
-
Bestelling en levering
-
Bij het selecteren van de leverdatum kan ik niet alle werkdagen kiezen.
Dit heeft te maken met onze vaste routes dat wij bij jou langskomen.
Kloppen de dagen niet met de daadwerkelijke dag dat wij langskomen?
Neem dan contact met ons op via: order@vandijkgroothandel.nl / +31 38 331 38 69.
-
Ik wil graag een nieuw bezorgadres toevoegen.
Neem dan contact met ons op via: order@vandijkgroothandel.nl / +31 38 331 38 69.
-
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
We streven ernaar om je bestelling de volgende werkdag te bezorgen.
-
Kan ik mijn bestelling volgen?
Jazeker! Dit kan via track & trace of door even contact met ons op te nemen
-
Leveren jullie ook in het weekend?
Nee helaas, ook wij houden weekend. 😉 Alle werkdagen staan we voor je klaar!
-
Wat gebeurt er als mijn bestelling vertraagd is?
We doen ons best om dit te voorkomen, maar mocht het onverhoopt toch gebeuren, dan nemen we direct contact met je op en houden we je op de hoogte.
-
Betalingen
-
Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
Ja uiteraard!
-
Kan ik een factuur ontvangen voor mijn bestelling?
De factuur wordt normaalgesproken gestuurd op de dag van levering. Wil je al eerder jouw factuur? Mail dan naar order@vandijkgroothandel.nl voor een pro forma factuur.
-
Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief btw?
De prijzen zijn exclusief BTW. We vermelden het btw-tarief altijd onder het product en in de winkelmand wordt het totaal, inclusief BTW getoond.
-
Problemen met bestelling
-
Hoe meld ik een afwijking in mijn bestelling of beschadigd product?
Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Stuur een e-mail naar klachten@vandijkgroothandel.nl en vermeld de details van de afwijking of schade. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.
-
Wat als een product niet op voorraad is?
Als het product niet op voorraad is, laten we je dit direct weten in de bevestiging. We bieden je ook graag een verwachte levertijd of alternatieven aan, zodat je niet voor verrassingen komt te staan!